خوش آمد گویی
حقایق پنهان از رواج مذهب نوظهور شیطان پرستی
ضد شیطان و شیطان پرستی
یک شنبه 20 بهمن 1398برچسب:, :: 10:25 ::  نويسنده : منتظِر

با سلام خدمت شما دوستای عزیز...من تو این وبلاگ قصد ندارم شمارو به جهان اطرافتون بدبین کنم ولی این یک حقیقته که دین نوظهور شیطان پرستی تحت تاثیر یک فکر و یک سیاست خاص داره توی جهان رواج داده میشه... من فقط خاستم که دیدمونو نسبت به همه چی بازتر کنیم....

من خودم شخصیت مومنو مذهبی نیستم بیشتر اهله موسیقیو فیلم و سینمام و اصلن با این موارد مشکل ندارم ولی خیلی خوبه که درباره چیزی که براش وقت میذاریم بیشتر بدونیم ..ممنون که به وبلاگم سر زدین...نظر یادتون نرهزبان درازی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حقایق پنهان از رواج مذهب نوظهور شیطان پرستی و آدرس ekhtar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: